Hei!

Kirjoittelen tässä Taijan puolesta. Minä olen Niina Pinnioja. Pepsi(gwa honey bunny) ja Pyry(gwa finding nemo) saivat pentuja 15.10.2009.Olen siis Pepsin omistaja.Pennut on syntyneet minun luonani  (paimiossa) ja olen niitä hoidellut. Taija ei itse pääse kirjoittelmaan huonon yhteyden vuoksi.

4 poikaa ja yx tyttö. Pennut ovat iloisia ja reippaita. Kävimme Taijan luona tiistaina.Jaksoivat pennut hyvin matkustaa vaikka matka oli suht pitkä.

Pennuista on yksi poika (Ville) vielä vailla kotia.Ville on oikea symppis ja melko rauhallinen ja itsenäinen.

Ville on löytänyt kodin Raumalta Tarun luota.

 

 

 

 VILLE

 

 

 

 

VEIKKO

Jos siis olet kiinnostunut ota yhteyttä minuun tai Taijaan (o40-5308298). Minun puhelinnumero on 044-3380988.

poika.  VÄINÖ muutti niinan siskon luokse Paimioon.

tyttö.VENLA jää niinan luokse Paimioon.

poika. VALLU joka muutti Loimaalle Millan ja Jonin luokse.

poika.  VEIKKO joka muutti jennin luokse Turkuun.

poika. VILLE joka muuttaa Raumall tammikuun aikana.