... vaikka muutaman viikon oltiin kyllä ihan vain nipin napin - happi ja voimat oli ihan totaalisen loppu :o(

Nyt taas alkaa aurinko paistaa elämäänkin - mun hoidot tältä erää loppu ja kesäkuuhun asti aikaa toipua niistä. Oli kyllä tosi rankkaa, nyt voi luvalla sanoa kun sain oikein lääkärin vahvistuksen asialle. Mun hoidot toteutettiin sellaisessa laajuudessa, ettei niitä suinkaan kuulemma kaikille kyetä sillee antamaan. Onneksi olen kestänyt tän rääkin, onneksi mulla on niin terrieriluonne, periksi ei anneta ei vaikka päätä seinään hakkais. Vastukset ja vaikeudet vaan lisää taistelutahtoa ja häijyä käytöstä kun sattuu ja on aivan poikki. Mrrr... Ihmisiä, varsinki läheisiä heitä, on tullut loukattua tän vuoden aikana enemmän ku joku toinen ehtii elinaikanaan. Toivon et olette ymmärtäneet. Olen ollut todellakin sairas ja voimaton ja sitähän mä en siedä, heikkoutta itsessäni. Ja olen kyllä vieläkin voimaton ja kipeä, mutta parempaa kohti toivottavasti mennään! Kivut ja heikkous jatkuvat kuulemma pitkään, johtuen mun yhtenä sytostaattina saamasta aineesta. Jopa 2 vuotta. Eli opiaateista en tule vielä eroonn pääsemään, mut kompuroidaan eteenpäin ja toivotaan et kunto alkaa hiljakseen palata.

Kirjoitan tarkemmin myöhemmin kaikesta ehkä tarkemmin kun jaksan. Nyt palasin vaan "puoli-kuolleista", kun tiedän monen odottavan tietoa missä mennään :o) Sain viimeisen hoidon yhteydessä torstaina koepala-vastauksen, josta voitiin todeta et rankat hoidot on tehneet sen mitä toivottiin: ei syöpäsoluja!! Aivan mahtavan ihanaa! Ei tarvita leikkausta, joka mulle erityisesti on riski veritulpan vuoksi. Ja toki se muutenkin on ihanaa, vaikka tiedän et mulla syöpä oli levinnyt ja on mun solumuistissa ja voi sieltä taas koska tahansa alkaa uudelleen. Mutta ainakin nyt voin hetken hengittää vapaammin ja kerätä voimia takas. Saada toipumisaikaa kunnes kesäkuun kontrollissa nähdään mikä tilanne sitten on. Alkaako rumba taas alusta vai voinko vielä seuraavatkin 3 kk huokausta helpotuksesta. Olen varautunut, että se iskee, mutta myös minä isken takaisin :oD. Pahinta sille on se, että olen hyvällä mielellä ja pidän huolta itsestäni eli niin minä aion tehdä lopun elämääni. Ja katson päivän kerrallaan. Tai korkeintaan viikon ;o)

Suuret kiitokset kaikille ystävilleni tuesta, avusta ja myötäelämisestä tänä aikana! En unohda sitä koskaan. Toivon toki, että tää olis mennyttä ja olisin terve jatkossa, mut en ole tyhmä enkä sinisilmäinen. En aio nyt antaa sen hallita elämääni enempää ku on pakko. Koitan tän kevään elää ihanku muutkin - MUUT on mulle nykyään ihmiset ,joilla ei ole syöpädiagnoosia :o)

Piristeenä kerrottakoon, että meidän Alli (GwA Tintagel) sai 3 pv sitten 2 komeaa punaruskein merkein olevaa poikaa Pentin ja Turon sekä suloisen mustasilmä-tyttären: Ansan. Ylpeä isä on metsämies-Pertti eli Foxline Vandal. Tyttärelle olis koteja enemmänkin, poijjaat mielenkiintoisen ja hyvän käyttösukunsa vuoksi minusta niin potentiaalisia siitoskoiria, että haluan katsella niitä muutaman viikon ennenkuin mainostan eteenpäin. Haluaisin, että tulevat esille ja jalostukseen, jos niissä potentiaalia näkyy. Siksi en niiden haluaisi hautautuvan "tavis" koiriksi. Kuvia tulee lisää myöhemmin, tässä Allin nimen mukaan ristityt Cornwall-pennut 1 vrk'n iässä vasemmalta: Truro, St.Agnes & Penzance. Kuva otettu Allin omistajan, Riitan, kännykällä

1399262.jpg

Kuvissa alla on Lucyn ja Merlinin tyttären, Abysmal Kirken, kaunis tytär Noppa (GwA Alabama) ekassa näyttelyssään Tampereella viikko sitten. Ihan on Lucy-mummon näköinen - ihana! Kiitos kuvien copyrightin omaavalle Miia Rastaalle kuvista! Nopan isähän on Kanadan poika Conquest Globetrotter.

1396679.jpg

1396680.jpg

Aurinkoista Pääsiäistä kaikille teille - meillä on nyt ihana viikonloppu paistatella kaikkien mukavien uutisten- ja auringon ansiosta! Jopa Merlin-herra sai valkoisen talviturkkinsa jättää ja saalistaa pullean lumileopardin näköisenä - ja tapaisena- Aitoon "kissojen yössä"* tämän Pääsiäisen :o)

* Kevät on alkanut... Aitoon kissat hiipivät pitkin kylää tai jopa avoimesti haastavat reviiritaistoon muut kissat, koirat ja väliin ihmisetkin! Koirilla on pinna tiukassa kun ne ovat aivan häpeämättömiä penteleet ;o)